Система управління турфірмою – як керувати ефективно


Що потрібно знати про CRM-систему для досягнення результату
На перший погляд управління туристичною фірмою може здатися простим, але це не так. Туристичний бізнес дуже динамічний, про багато речей потрібно пам'ятати, багато моментів відстежувати, багато питань вирішувати.
Всього в голові не втримати, тому потрібна система управління туристичною фірмою. Вона допоможе тримати руку на пульсі і не упустити нічого важливого.
В CRM МоїТуристи зібрано весь необхідний функціонал для якісного управління турфірмою. Робота в CRM корисна як для керівника, так і для менеджерів. У менеджера завжди під рукою інформація про клієнтів і замовлення, немає необхідності згадувати кожного, якщо залишати коментарі — після їх прочитання менеджер згадає свого клієнта, а у колеги не виникне труднощів у відновленні історії взаємин з конкретним туристом. Директор може бачити результативність менеджерів для їх оцінки та прийняття управлінських рішень.
Робота в CRM МоїТуристи робить управління турфірмою комфортним. Зручний інтерфейс дозволяє швидко освоїти систему. Інформація про клієнтів і замовлення завжди під рукою. В оперативному розпорядженні директора швидка статистика, яка показує замовлення, договори, доходи і витрати за вчора і сьогодні. Для детальних даних є розділ зі звітністю.
Управління клієнтською базою є важливим атрибутом управління турфірмою. Існуючим клієнтам можна і потрібно нагадувати про себе за допомогою функцій e-mail та SMS розсилок, які інтегровані в систему. Якісна розсилка завжди дає результат — хтось обов'язково звернеться за підбором туру.
Підключіть IP-телефонію і отримуйте ще більше індивідуального підходу до туриста — ви будете завжди знати, хто з існуючих клієнтів дзвонить, а нового обов'язково збережіть і взнаєте його при наступному дзвінку. Клієнтам дуже подобається, коли не потрібно зайвий раз представлятися.
Будьте впевнені, що вам сподобається управління тур фірмою з використанням CRM МоїТуристи. Всі процеси будуть максимально автоматизовані і сконцентровані в єдиній системі. Робота буде ефективною і комфортною. З'явиться більше часу для планування діяльності, розробки та впровадження стратегій залучення нових клієнтів. Завдяки ефективному управлінню ви зможете заробити більше максимально раціонально використовуючи ресурси.
Керуйте своїм туристичним агентством за допомогою CRM МоїТуристи і будьте на крок попереду.
Що дає CRM
—  кожен співробітник працює за загальними стандартами, а не як йому зручніше
—  керівник завжди в курсі того, що відбувається в колективі, і може контролювати ступінь взаємодії менеджерів
—  директор фірми оперативно отримує всю статистику і аналізує ситуацію, спираючись на конкретні дані
—  працівники здобувають корисний технічний інструментарій для спілкування між собою та обговорення проєктів
—  для підвищення продуктивності їхньої праці і економії часу існує опція нагадування про вирішення поточних задач
—  в форс-мажорних обставинах (звільнення або тривала хвороба співробітника) база даних не втрачається, а переговори без проблем продовжать колеги