Найпоширенішими є п'ять:
|
|
— | 1 міф: автоматизація турфірми за допомогою цієї системи займе багато часу. Насправді вся процедура триває не більш години. Звичайно, після цього потрібна деяка дисципліна, щоб CRM МоїТуристи стала джерелом надійних даних для прийняття рішень. Причому вам взагалі не потрібен IT-фахівець в штаті. |
— | 2 міф:
персоналу буде складно освоїти CRM. Це неправда, тому що для роботи з «МоїмиТуристами» досить базового знання комп'ютера і 20-30 хвилин часу на освоєння системи. Крім того, ведеться прозора статистика по кожному співробітнику, а значить - у персоналу буде стимул добре виконувати свою роботу і збільшувати продажі. |
— | 3 міф:
постачальники CRM для турагенцій ненадійні. Насправді ми стежимо не тільки за надійністю роботи серверів, але і за своєю репутацією. За 4 роки роботи у нас немає жодного випадку втрати або витоку інформації. |
— | 4 міф:
зберігання даних в хмарі не зовсім безпечне. Подібні думки неправильні, тому що інформація захищена від злому надійніше, ніж ваш власний комп'ютер. Система резервного копіювання гарантує збереження даних навіть у випадках серйозних збоїв. У вас коли-небудь летів жорсткий диск на комп'ютері? - У разі використання хмари ви від цього захищені. Ви завжди залишаєтеся єдиним власником ваших даних. |
— | 5 міф:
впровадження CRM не по кишені малим агенціям. У реальності, завдяки економії на масштабі, вартість використання CRM дуже мала. І вона значно нижче, ніж плата за створення спеціального софту. Наприклад, на поточний момент оренда CRM МоїТуристи за місяць приблизно дорівнює вартості 30 хвилин роботи середнього програміста. |